Wymiana produktu
Zamówiono niewłaściwy rozmiar? Możesz bezpłatnie wymienić zamówiony produkt w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
Zamówiono niewłaściwy rozmiar? Możesz bezpłatnie wymienić zamówiony produkt w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.
Wszystko, co wymienisz, powinno być w bardzo dobrym stanie. Upewnij się, że żadne etykiety i metki nie zostały odcięte. Zapakuj wszystkie produkty do ich oryginalnych opakowań.
Rozpocznij wymianę na stronie internetowej lub w aplikacji i postępuj zgodnie z wytycznymi. Wszystkie potrzebne informacje otrzymasz przed dostarczeniem przesyłki do punktu nadawczego.
Pamiętaj, aby oddać przesyłkę w ciągu 5 dni od powiadomienia nas, że chcesz wymienić produkt. Skorzystaj z firmy kurierskiej wymienionej na etykiecie wymiany, aby uniknąć dodatkowych kosztów.
Zakupiono produkty w jednym z naszych sklepów stacjonarnych? Możesz je wymienić, udając się ponownie do sklepu.
Konkretny produkt możesz wymienić tylko raz. Jeśli nadal nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić i zamówić coś innego.
Produkty personalizowane
Produkty personalizowane, stworzone specjalnie dla Ciebie, nie podlegają wymianie. Chodzi o wadę fabryczną? Skontaktuj się z nami.
Produkty z limitowanych kolekcji
Niektóre z ekskluzywnych produktów nie kwalifikują się do wymiany. Informujemy o tym podczas składania zamówienia. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zwróć go (w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia) i zamów ponownie w innym rozmiarze.
Produkty opłacone za pośrednictwem BLIK
Obecnie w przypadku zamówień opłaconych metodą płatności BLIK wymiany nie są możliwe. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić Państwu możliwość dokonania wymiany dla zamówień opłaconych tą metodą płatności.