• BUTY
  • DLA MĘŻCZYZN
  • DLA KOBIET
  • DLA DZIECI
  • NOWOŚCI
  • SPORT
  • OUTLET
Twój koszyk jest pusty

Wymiana produktu

Zamówiono niewłaściwy rozmiar? Możesz bezpłatnie wymienić zamówiony produkt w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.

Jak wymienić produkt?

Wszystko, co wymienisz, powinno być w bardzo dobrym stanie. Upewnij się, że żadne etykiety i metki nie zostały odcięte. Zapakuj wszystkie produkty do ich oryginalnych opakowań.

Rozpocznij wymianę na stronie internetowej lub w aplikacji i postępuj zgodnie z wytycznymi. Wszystkie potrzebne informacje otrzymasz przed dostarczeniem przesyłki do punktu nadawczego.

Pamiętaj, aby oddać przesyłkę w ciągu 5 dni od powiadomienia nas, że chcesz wymienić produkt. Skorzystaj z firmy kurierskiej wymienionej na etykiecie wymiany, aby uniknąć dodatkowych kosztów.

Zakupy w sklepie

Zakupiono produkty w jednym z naszych sklepów stacjonarnych? Możesz je wymienić, udając się ponownie do sklepu.

Dodatkowe wytyczne

Konkretny produkt możesz wymienić tylko raz. Jeśli nadal nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić i zamówić coś innego.

Produkty personalizowane

Produkty personalizowane, stworzone specjalnie dla Ciebie, nie podlegają wymianie. Chodzi o wadę fabryczną? Skontaktuj się z nami.

Produkty z limitowanych kolekcji

Niektóre z ekskluzywnych produktów nie kwalifikują się do wymiany. Informujemy o tym podczas składania zamówienia. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zwróć go (w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia) i zamów ponownie w innym rozmiarze.

Produkty opłacone za pośrednictwem BLIK

Obecnie w przypadku zamówień opłaconych metodą płatności BLIK wymiany nie są możliwe. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić Państwu możliwość dokonania wymiany dla zamówień opłaconych tą metodą płatności.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA