alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-delivery-cashusp-delivery-delayusp-delivery-eveningusp-delivery-same-dayusp-delivery-storeusp-deliveryusp-exchangeusp-free-returnsusp-gift-cardusp-klarnausp-salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexternal-linkfilterfullscreenhamburgerhd-filledhd-outlinehide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-outlinepin-smallpinplay-filledplay-outlineplusprofilereloadsd-filledsd-outlinesearchsharesound-off-filledsound-off-outlinesound-on-filledsound-on-outlinesubtitles-cc-filledsubtitles-cc-outlinesubtitles-filledsubtitles-outlinewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessengerpinterestruntastictiktok-defaulttiktoktwittervkwhatsappyahooyoutube
Przejdź do głównej treści
adidas

WYMIANA & ZWROTY

Przez 60 dni. Za darmo.

Jak dokonać zwrotu?

Kliknij „Rozpocznij zwrot” i podaj swój adres e-mail oraz numer zamówienia. Zapakuj produkt/-y do oryginalnego opakowania i umieść je w pudełku razem z dowodem dostawy (formularz dołączony do Twojego zamówienia). Jeśli chcesz zwrócić produkty z kilku zamówień, pamiętaj, aby dołączyć dowody dostawy każdego z zamówień.Zapieczętuj pudełko i w miejsce oryginalnej etykiety przyklej etykietę zwrotu. Skorzystaj z wydrukowanej etykiety zwrotnej, która została dołączona do Twojej przesyłki.Zanieś paczkę do punktu odbioru.Po zaakceptowaniu Twojego zwrotu, rozpoczniemy proces refundacji. Zwrot pieniędzy zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności może potrwać do 14 dni. Refundacje na e-Karty podarunkowe są wysyłane pocztą e-mail natychmiast po zaakceptowaniu zwrotu.
DPDDo wymiany: Po otrzymaniu i przetworzeniu w naszym magazynie wymienianego przez Ciebie produktu, wyślemy do Ciebie nowy produkt.


Pamiętaj, że produkt może być wymieniony tylko jeden raz. Jeśli nowy produkt nadal nie spełnia Twoich oczekiwań, zwróć go i zamów ponownie nowy produkt.

W ciągu ilu dni mogę zwrócić zamówienie?
Zakupy dokonane w sklepie internetowym można zwrócić bez dodatkowych opłat w ciągu 60 dni od dnia otrzymania przesyłki (z wyłączeniem produktów najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak kolekcje YEEZY i Balenciaga, które mają 14-dniowy okres zwrotu - co wyraźnie zaznaczmy podczas składania zamówienia). Pamiętaj: produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one zwrotom, chyba że mają wadę produkcyjną.

Ile kosztuje zwrot?
Dobra wiadomość. Zwrot nic nie kosztuje! Upewnij się, że korzystasz z firmy dostawczej, która dostarczyła do Ciebie paczkę. 

Ile trwa proces zwrotu? 
Zazwyczaj zajmuje to 11 dni roboczych, zanim paczka dotrze do naszego magazynu i zostanie przetworzona. Możesz monitorować swoje zwroty aż do krajowego centrum przewoźnika, korzystając z powyższego linku. Z krajowego centrum firmy przewozowej przesyłka jest transportowana do naszego magazynu za granicą, gdzie przetwarzany jest zwrot.

Co w przypadku, gdy produkt zakupiony w sklepie online nie spełnia standardów jakości (jest wadliwy lub uszkodzony), a standardowy czas zwrotu minął? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać odpowiednie instrukcje.

Nie mogę znaleźć etykiety zwrotów. Jak mogę utworzyć nową?
Nowa etykieta zwrotna zostanie umieszczona na Twoim koncie online i automatycznie wysłana do Ciebie e-mailem po wprowadzeniu informacji o zwrocie lub wymianie na stronie internetowej. 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Po przetworzeniu Twojego zwrotu natychmiast rozpoczynamy proces refundacji. Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni, w zależności od wybranej formy płatności. Zwrot na E-kartę podarunkową odbywa się natychmiast drogą mailową.


Czas procesowania zwrotu pieniędzy: 

1. Przetwarzanie pakietu: do 11 dni roboczych

2. Ramy czasowe na realizację zwrotu pieniędzy przez bank:

  • e-Karta Podarunkowa adidas(również dla zamówień płatnych przy odbiorze): natychmiast po sprawdzeniu zwrotu
  • Karta kredytowa / debetowa: max 14 dni robocze
  • PayPal: max 3 dni robocze
  • DotPay: max 3 dni robocze

Wykorzystałem(-am) kod zniżkowy na zakup produktu, który zwróciłem(-am). Czy mogę uzyskać nowy kod zniżkowy? 
Kody, które upoważniają Cię do procentowego upustu (np. 10% zniżki), zostaną odnowione w przypadku zwrotu zamówienia lub jego części – w tym celu skontaktuj się z nami. Kody na konkretne kwoty (np. 10 PLN) są uzupełniane automatycznie – otrzymasz e-maila zawierającego informację o kwocie, którą zapłacono za część zamówienia.

Czy zwrócone zostaną mi koszty przesyłki?
Zwracamy pełną kwotę kosztów przesyłki, z wyjątkiem następujących przypadków: 

1. Zwracasz tylko część zamówienia.
2. Zwracasz zamówienie, korzystając z innej firmy dostawczej.
3. Wybierasz przesyłkę ekspresową. W tym przypadku możemy zwrócić Ci koszty standardowej dostawy, pod warunkiem, że zwracasz całe zamówienie.

Czym jest e-Karta Podarunkowa o wartości zwracanych produktów?  
Zwrot pieniędzy na e-Kartę Podarunkową jest najszybszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem umożliwiającym zakup produktów na naszej stronie po dokonaniu zwrotu wcześniej zakupionych produktów. Nie musisz czekać, aż bank lub inny pośrednik zaakceptuje Twoją transakcję. To jest bardzo proste, bezpieczne i szybkie rozwiązanie! Pamiętaj, że Karta podarunkowa jest ważna przez 3 lat.
 
Dlaczego wybrać e-Kartę Podarunkową jako opcję zwrotu pieniędzy? 
Wybór e-Karty Podarunkowej jako sposobu zwrotu pieniędzy niesie ze sobą różne korzyści:
 
1. Jest gotowe do użycia natychmiast po dokonaniu zwrotu
2. Możesz podzielić się nią ze znajomymi i rodziną! Wystarczy wysłać im wiadomość e-mail zawierającą e-Kartę Podarunkową
3. Kwota karty może zostać wykorzystana podczas kilku transakcji
4. Możesz przechowywać do 10 e-Kart Podarunkowych na swoim koncie

Czy mogę wymienić zakupione produkty?
Czy produkty zamówione online są w złym rozmiarze? Zamiast zwrócić, możesz za darmo wymienić je na rzeczy w innym rozmiarze w ciągu 60 dni. 

Jak mogę wymienić produkty?
Kliknij „Darmowa wymiana rozmiaru”, a następnie powiedz nam, które produkty chcesz wymienić oraz wybierz prawidłowy rozmiar. Zapakuj produkty i zanieś paczkę do punktu nadawczego w ciągu 5 dni, aby uniknąć anulowania możliwości wymiany rozmiaru. Po otrzymaniu i przetworzeniu w naszym magazynie wymienianego przez Ciebie produktu, wyślemy do Ciebie nowy produkt. Kiedy Twoje wymienione zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę wraz z kodem do monitorowania przesyłki. Przesyłka zostanie wysłana za pośrednictwem naszej standardowej firmy dostawczej na oryginalnie podany adres wysyłki.

Chcesz zwrócić i wymienić produkty z jednego zamówienia? 
Nie ma problemu. Możesz zapakować je wszystkie do jednej paczki. Zwrócimy Ci pieniądze poprzez oryginalnie wybraną metodę płatności, kiedy otrzymamy paczkę.

Jakich produktów nie można wymienić?
Nie można zwrócić produktów personalizowanych, które tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie. Produkty Hype, takie jak kolekcja Yeezy oraz Balenciaga, również nie podlegają wymianie. 

Jeśli chcesz wymienić kolor, zwróć produkt i złóż nowe zamówienie. Produkty zakupione w tradycyjnym sklepie adidas podlegają wymianie w sklepie.

Jak mogę zwrócić produkty zakupione w sklepie adidas ?
Możesz zwrócić zakupione produkty w każdym sklepie adidas, jednak najlepiej zrobić to w miejscu dokonania oryginalnego zakupu. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek). Zwrotów można dokonać w czasie 60 dni. W tradycyjnych sklepach nie przyjmujemy produktów zakupionych online. 

Jak mogę zwrócić produkty zakupione w opcji „Zamów i odbierz osobiście” i odebrane w sklepie?
Rezerwacja „Zamów i odbierz osobiście” polega na złożeniu zamówienia przez Internet i odebraniu go osobiście we wskazanym sklepie stacjonarnym. Takie zamówienie możesz zwrócić w sklepie.

Jak mogę zwrócić produkty zamówione w stacjonarnym sklepie adidas i dostarczone do domu?
Jeżeli pracownik naszego sklepu złożył Twoje zamówienie na tablecie, a Ty otrzymasz je z dostawą do domu, musisz zwrócić je do naszego magazynu, stosując się do instrukcji dotyczących zwrotów online dostępnych u góry. 

Jak mogę zwrócić produkty adidas zakupione w innym sklepie stacjonarnym lub internetowym?
Jeśli produkty zostały kupione w innym sklepie stacjonarnym lub internetowym, skontaktuj się z tym sklepem, ponieważ stosuje on swoje zasady zwrotów i wymian. Nie można zwrócić tych produktów bezpośrednio do adidas.

W jaki sposób zwrócić produkty w przypadku zapłaty w opcji „Gotówka przy odbiorze”?
Procedura zwrotu jest taka sama dla wszystkich metod płatności. Użyj etykiety zwrotu załączonej do zamówienia lub utwórz online nową etykietę  zwrotu lub wymiany.