Zwracanie produktu
Możesz bezpłatnie zwrócić produkt w ciągu 30 dni od daty otrzymania swojego zamówienia.
Jak dokonać zwrotu?
Wszystko, co zwracasz, powinno być w dobrym stanie. Upewnij się, że żadne etykiety i metki nie zostały odcięte. Zapakuj wszystkie produkty do ich oryginalnych opakowań.
Pocztą
Rozpocznij zwrot na stronie internetowej lub w aplikacji i postępuj zgodnie z instrukcjami. Wszystkie potrzebne informacje otrzymasz przed oddaniem przesyłki do punktu nadawczego.
Refundacja
Po otrzymaniu przesyłki w jednym z naszych magazynów i zatwierdzeniu jej nieuszkodzonego stanu, rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy.
Jeśli wybrano e-kartę podarunkową jako metodę zwrotu pieniędzy, otrzymasz ją pocztą elektroniczną natychmiast po zatwierdzeniu zwrotu.
Czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności? W zależności od banku – może upłynąć do 14 dni roboczych, zanim zobaczysz kwotę na swoim koncie.
Dodatkowe wytyczne
Mogą istnieć dodatkowe wytyczne dotyczące Twojego zwrotu.
Produkty personalizowane
Produkty unikatowe, stworzone specjalnie dla Ciebie, mogą być zwrócone tylko w przypadku wad fabrycznych.
Limitowane produkty
Niektóre ekskluzywne produkty podlegają innemu okresowi zwrotu i mogą być zwrócone wyłącznie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Podczas zamawiania dowiesz się, czy czas na zwroty jest krótszy niż zazwyczaj.
Ochronna wyściółka
Czy Twój produkt miał ochronną wyściółkę? Ze względów zdrowotnych i higienicznych, możemy zaakceptować zwrot tylko wtedy, gdy ochrona nie została usunięta.
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Zapytaj obsługę klienta
Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci.
Pon. - Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota: 09:00 - 17:00