Zwracanie produktu
Możesz bezpłatnie zwrócić produkt w ciągu 30 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak Yeezy) od daty otrzymania swojego zamówienia.
Możesz bezpłatnie zwrócić produkt w ciągu 30 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak Yeezy) od daty otrzymania swojego zamówienia.
Wszystko, co zwracasz, powinno być w dobrym stanie. Upewnij się, że żadne etykiety i metki nie zostały odcięte. Zapakuj wszystkie produkty do ich oryginalnych opakowań.
Za pośrednictwem firmy kurierskiej
Rozpocznij zwrot na stronie internetowej lub w aplikacji i postępuj zgodnie z instrukcjami. Wszystkie potrzebne informacje otrzymasz przed oddaniem przesyłki do punktu nadawczego.
W sklepie stacjonarnym
Jeśli chcesz zwrócić towar do jednego z naszych sklepów stacjonarnych, nie musisz nic rejestrować online. Pamiętaj tylko, aby podczas wizyty w sklepie mieć pod ręką numer zamówienia. Numer ten znajdziesz w e-mailu z potwierdzeniem.
Uwaga: nie możesz zwrócić butów Yeezy ani przedmiotów zakupionych w aplikacji CONFIRMED w sklepie stacjonarnym.
Po otrzymaniu przesyłki w jednym z naszych magazynów i zatwierdzeniu jej nieuszkodzonego stanu, rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy.
Jeśli wybrano e-kartę podarunkową jako metodę zwrotu pieniędzy, otrzymasz ją pocztą elektroniczną natychmiast po zatwierdzeniu zwrotu.
Czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności? W zależności od banku – może upłynąć do 14 dni roboczych, zanim zobaczysz kwotę na swoim koncie. Jeśli Twój zwrot został utworzony poza naszym standardowym czasem zwrotu, w drodze wyjątku dla starszego zamówienia, przetworzenie zwrotu pieniędzy może potrwać dłużej niż 14 dni roboczych.
Mogą istnieć dodatkowe wytyczne dotyczące Twojego zwrotu.
Produkty personalizowane
Produkty unikatowe, stworzone specjalnie dla Ciebie, mogą być zwrócone tylko w przypadku wad fabrycznych.
Limitowane produkty
Niektóre ekskluzywne produkty podlegają innemu okresowi zwrotu i mogą być zwrócone wyłącznie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Podczas zamawiania dowiesz się, czy czas na zwroty jest krótszy niż zazwyczaj.
Ochronna wyściółka
Czy Twój produkt miał ochronną wyściółkę? Ze względów zdrowotnych i higienicznych, możemy zaakceptować zwrot tylko wtedy, gdy ochrona nie została usunięta.