W czym możemy pomóc?
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Dodatkowe zagadnienia
- Czy nadal możliwa jest płatność przy odbiorze zamówienia?
- Czy nadal jest możliwe odebranie mojego zamówienia z punktu odbioru?
- Czy z powodu koronawirusa sklepy adidas są zamknięte bądź ich działalność ograniczona jest w jakikolwiek sposób?
- Czy usługa 'Zamów i odbierz osobiście' jest już ponownie dostępna?
- Jak wygląda sprawa zwrotów w okresie związanym z koronawirusem?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |