Pod jakimi warunkami mogę zwrócić zamówione produkty?
To zależy od tego, gdzie zostały zakupione produkty oraz jakie są to produkty.
Zwroty oraz rezygnacja z produktów zakupionych na oficjalnej stronie adidas
Najprostszym i rekomendowanym przez nas sposobem rezygnacji z zakupionego produktu bez ponoszenia żadnych opłat jest postępowanie zgodnie z instrukcjami w sekcji dotyczącej zwrotów produktów. Masz również prawo do wycofania się z zakupów i umowy, która została zawarta między Tobą a adidas, podając, jaki jest powód rezygnacji. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj punkt 2.13 w naszym Regulaminie.
Możesz zrezygnować z zakupów sklepie internetowym adidas w ciągu 30 dni, bez podania powodu. Zapoznaj się z naszym Regulaminem, aby dowiedzieć się więcej na temat Prawa do rezygnowania z zakupów.
Możesz zwrócić zamówiony produkt w ciągu 30 dni (lub 14 dni*) od daty otrzymania go bez podania powodu. Jeśli zamówienie dotarło do Ciebie w kilku przesyłkach, okres 30 dni rozpoczyna się w momencie otrzymania ostatniej przesyłki. Abyśmy mogli zwrócić pieniądze za odesłane produkty, muszą być one odesłane we właściwym opakowaniu. Produkty nie mogą być zniszczone ani zużyte bardziej niż można się spodziewać po ich krótkim stosowaniu zgodnie z ich przeznaczeniem i charakterystyką. Produkty zakupione w sklepie internetowym nie mogą być zwrócone ani wymienione w sklepie stacjonarnym.
*Niektóre ekskluzywne produkty mają ograniczony okres zwrotu i można je zwrócić tylko w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Podczas składania zamówienia dowiesz się, czy obowiązuje krótszy okres zwrotu.
Prosilibyśmy również o spełnienie następujących warunków:
- Produkt w pierwotnym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
- Ubrania z dołączonymi wszystkimi metkami i etykietami.
- Akcesoria z wszystkimi elementami ich oryginalnego opakowania.
- Buty w ich oryginalnych pudełkach.
- W przypadku produktów z ochronną polietylenową wyściółką: jeżeli wyściółka ochronna została usunięta, produkt nie może być zwrócony ani wymieniony – jest to uwarunkowane higieną i ochroną zdrowia.
Pamiętaj, że nie możesz zwrócić ani z rezygnować z produktów personalizowanych, gdyż zostały one stworzone tylko dla Ciebie. Takie produkty nie mogą być zwrócone, chyba że zawierają wadę produkcyjną.
Rezygnujesz z zakupu z uwagi na rozmiar? Masz 30 dni, aby wybrać produkt w innym rozmiarze - skontaktuj się z działem obsługi klienta!
Jakie są zasady zwrotów maseczek na usta i nos?
Jeśli opakowanie z maseczkami na usta i nos nie zostało w żaden sposób otwarte i maseczki nie były przymierzane, można je zwrócić zgodnie z naszymi zasadami zwrotów. Jeśli opakowanie z produktem zostało otwarte, to produktu nie można zwrócić, wymienić ani otrzymać za niego zwrotu pieniędzy. Ma to związek z ochroną zdrowia oraz charakterem produktu. Wyjątek stanowią tylko produkty, które mają wadę fabryczną.
Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym adidas
Przyjmujemy zwroty zakupionych w naszym sklepie produktów oprócz: strojów do pływania, bielizny, produktów toaletowych i kosmetyków, produktów do ochrony butów oraz produktów personalizowanych (produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one wymianie, chyba że mają wadę produkcyjną).
Zwracane produkty powinny być w oryginalnym stanie, nie mogą wykazywać jakichkolwiek oznak używania: wszystkie ubrania muszą mieć oryginalne metki, akcesoria muszą mieć wszystkie elementy i znajdować się w oryginalnym opakowaniu, buty powinny być w oryginalnym pudełku.
Akceptujemy zwroty w ciągu 30 dni (lub 14 dni*) od daty ich zakupu. W chwili obecnej nie możemy zapewnić przyjmowania zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.
Ogólne warunki zwrotu produktów
Zwrot pieniędzy za jakiekolwiek produkty zakupione u naszych partnerów handlowych nie będzie akceptowany. Jeśli natomiast produkty zostały kupione u jednego z naszych autoryzowanych sprzedawców, skontaktuj się z nim, ponieważ mają oni swoje zasady zwrotów i zamiany.