Czy mogę wymienić zakupione produkty?
Zamówiono coś na stronie adidas.pl i trzeba wymienić na inny rozmiar? Na tej stronie dowiesz się, jak łatwo można to zrobić.
![]() | 1. Zaloguj się na swoje konto i skorzystaj ze strony z monitorowaniem zamówienia, aby zobaczyć szczegółowe informacje o zamówieniu. Kliknij opcję „Darmowa wymiana rozmiaru” i wybierz produkt lub produkty, które chcesz wymienić. Wybierz powód wymiany i właściwy rozmiar. Potwierdź wymianę. |
![]() | 2. Wydrukuj etykietę wymiany. Uwaga: Etykieta, która została umieszczona w pudełku, jest przeznaczona wyłącznie do zwrotów. |
![]() | 3. Zapakuj produkt/-y do oryginalnego opakowania i umieść je w pudełku razem z dowodem dostawy (formularz dołączony do Twojego zamówienia). Zwracasz lub wymieniasz produkty z wielu zamówień? Upewnij się, że zostały dołączone wszystkie dokumenty dostawy. |
![]() | 4. Zapieczętuj pudełko i w miejsce oryginalnej etykiety przyklej etykietę wymiany. |
![]() | 5. Zanieś paczkę do punktu odbioru. Pamiętaj, aby oddać przesyłkę w ciągu 5 dni, aby uniknąć anulowania wymiany. -DPD |
![]() | 6. Po otrzymaniu i przetworzeniu w naszym magazynie wymienianego przez Ciebie produktu, wyślemy do Ciebie nowy produkt. Chcesz też zwrócić produkty? Zwrot pieniędzy zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności może potrwać do 14 dni. Refundacje na e-Karty podarunkowe są wysyłane pocztą e-mail natychmiast po zaakceptowaniu zwrotu. |
Pamiętaj, że produkt może być wymieniony tylko jeden raz. Jeśli nowy produkt nadal nie spełnia Twoich oczekiwań, zwróć go i zamów ponownie nowy produkt.
Chcesz też zwrócić produkty? Kiedy przesyłka dotrze do naszego magazynu, zwrócimy Ci pieniądze zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności.
Produkty rezerwowane poprzez Zamów i odbierz osobiście i odbierane w sklepie adidas: Jeśli odbierasz w sklepie stacjonarnym złożoną w internecie rezerwację, możesz wymienić zamówiony produkt na inny, dostępny w danym momencie artykuł. Możesz również nie odebrać rezerwacji, w tym przypadku zostanie ona anulowana.
Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas: Akceptujemy zwroty i wymiany w sklepie, w którym dokonano zakupu. Ponadto we wszystkich sklepach własnych przyjmujemy zwroty produktów zakupionych na terenie danego państwa. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 60 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY & IVY PARK) od dnia zakupu.
|