alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-delivery-cashusp-delivery-delayusp-delivery-eveningusp-delivery-same-dayusp-delivery-storeusp-deliveryusp-exchangeusp-free-returnsusp-gift-cardusp-klarnausp-salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexternal-linkfilterfullscreenhamburgerhd-filledhd-outlinehide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-outlinepin-smallpinplay-filledplay-outlineplusprofilereloadsd-filledsd-outlinesearchsharesound-off-filledsound-off-outlinesound-on-filledsound-on-outlinesubtitles-cc-filledsubtitles-cc-outlinesubtitles-filledsubtitles-outlinewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessengerpinterestruntastictiktok-defaulttiktoktwittervkwhatsappyahooyoutube
  • BUTY
  • DLA MĘŻCZYZN
  • DLA KOBIET
  • DLA DZIECI
  • NOWOŚCI
  • SPORT
  • OUTLET
Twój koszyk jest pusty

Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Zamówiono coś na stronie adidas.pl i trzeba wymienić na inny rozmiar? Na tej stronie dowiesz się, jak łatwo można to zrobić.

2-1-Initiate-exchange
1. Zaloguj się na swoje konto i skorzystaj ze strony z monitorowaniem zamówienia, aby zobaczyć szczegółowe informacje o zamówieniu. Kliknij opcję „Darmowa wymiana rozmiaru” i wybierz produkt lub produkty, które chcesz wymienić. Wybierz powód wymiany i właściwy rozmiar. Potwierdź wymianę.
2022-Print-label_130x1302. Wydrukuj etykietę wymiany. Uwaga: Etykieta, która została umieszczona w pudełku, jest przeznaczona wyłącznie do zwrotów.
2022-Pack-items_130x130

3. Zapakuj produkt/-y do oryginalnego opakowania i umieść je w pudełku razem z dowodem dostawy (formularz dołączony do Twojego zamówienia). Zwracasz lub wymieniasz produkty z wielu zamówień? Upewnij się, że zostały dołączone wszystkie dokumenty dostawy. 

2022-Seal-box-attach-label_130x130

4. Zapieczętuj pudełko i w miejsce oryginalnej etykiety przyklej etykietę wymiany. 

2-3-drop-off-parcel-5-days

5. Zanieś paczkę do punktu odbioru. Pamiętaj, aby oddać przesyłkę w ciągu 5 dni, aby uniknąć anulowania wymiany.

-DPD 

2-4-New-size-sent

6. Po otrzymaniu i przetworzeniu w naszym magazynie wymienianego przez Ciebie produktu, wyślemy do Ciebie nowy produkt. Chcesz też zwrócić produkty? Zwrot pieniędzy zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności może potrwać do 14 dni. Refundacje na e-Karty podarunkowe są wysyłane pocztą e-mail natychmiast po zaakceptowaniu zwrotu.

Pamiętaj, że produkt może być wymieniony tylko jeden raz. Jeśli nowy produkt nadal nie spełnia Twoich oczekiwań, zwróć go i zamów ponownie nowy produkt.

Chcesz też zwrócić produkty? Nie ma problemu. Możesz zapakować je wszystkie do jednej paczki. Po przetworzeniu Twojego zwrotu natychmiast rozpoczynamy proces refundacji. Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni, w zależności od wybranej formy płatności. Zwrot na E-kartę podarunkową odbywa się natychmiast drogą mailową.

Produkty rezerwowane poprzez Zamów i odbierz osobiście i odbierane w sklepie adidas: Jeśli odbierasz w sklepie stacjonarnym złożoną w internecie rezerwację, możesz wymienić zamówiony produkt na inny, dostępny w danym momencie artykuł. Możesz również nie odebrać rezerwacji, w tym przypadku zostanie ona anulowana.

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas: Akceptujemy zwroty i wymiany w sklepie, w którym dokonano zakupu. Ponadto we wszystkich sklepach własnych przyjmujemy zwroty produktów zakupionych na terenie danego państwa. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 30 dni od dnia zakupu.
  • Wyślemy wymieniany produkt na oryginalny adres dostawy, korzystając ze standardowej formy dostawy.
  • Można tylko wymienić produkt na taki sam, ale w innym rozmiarze. Jeśli chcesz inny kolor lub inny produkt, musisz zwrócić zamówiony i otrzymany już produkt i złożyć nowe zamówienie. Jeśli wybrany rozmiar nie jest dostępny podczas wymiany, oznacza to, że produkt został, niestety, (tymczasowo) wyprzedany.
  • Wymiana nie jest możliwa, jeśli produkt został zakupiony na innej stronie internetowej.
  • Produkty personalizowane tworzymy specjalnie dla Ciebie. Nie mogą one zostać wymienione. Jeśli znajdziesz w nich usterkę produkcyjną, skontaktuj się z nami.
  • Jeśli kupiono produkt w stacjonarnym sklepie adidas, musisz osobiście odwiedzić ten sklep.
  • Produkty Hype, takie jak Yeezy, Balenciaga i Ivy Park, nie podlegają usłudze wymiany. 

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?