alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salespritearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandfilterhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictiktok-defaulttiktoktwittervkwhatsappyahooyoutube
Przejdź do głównej treści
adidas

Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Zamówiono coś na stronie adidas.pl i trzeba wymienić na inny rozmiar? Na tej stronie dowiesz się, jak łatwo można to zrobić.

2-1-Initiate-exchange
1. Zaloguj się na swoje konto i skorzystaj ze strony z monitorowaniem zamówienia, aby zobaczyć szczegółowe informacje o zamówieniu. Kliknij opcję „Darmowa wymiana rozmiaru” i wybierz produkt lub produkty, które chcesz wymienić. Wybierz powód wymiany i właściwy rozmiar. Potwierdź wymianę.
2022-Print-label_130x1302. Wydrukuj etykietę wymiany. Uwaga: Etykieta, która została umieszczona w pudełku, jest przeznaczona wyłącznie do zwrotów.
2022-Pack-items_130x130

3. Zapakuj produkt/-y do oryginalnego opakowania i umieść je w pudełku razem z dowodem dostawy (formularz dołączony do Twojego zamówienia). Zwracasz lub wymieniasz produkty z wielu zamówień? Upewnij się, że zostały dołączone wszystkie dokumenty dostawy. 

2022-Seal-box-attach-label_130x130

4. Zapieczętuj pudełko i w miejsce oryginalnej etykiety przyklej etykietę wymiany. 

2-3-drop-off-parcel-5-days

5. Zanieś paczkę do punktu odbioru. Pamiętaj, aby oddać przesyłkę w ciągu 5 dni, aby uniknąć anulowania wymiany.

-DPD 

2-4-New-size-sent

6. Po otrzymaniu i przetworzeniu w naszym magazynie wymienianego przez Ciebie produktu, wyślemy do Ciebie nowy produkt. Chcesz też zwrócić produkty? Zwrot pieniędzy zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności może potrwać do 14 dni. Refundacje na e-Karty podarunkowe są wysyłane pocztą e-mail natychmiast po zaakceptowaniu zwrotu.

Pamiętaj, że produkt może być wymieniony tylko jeden raz. Jeśli nowy produkt nadal nie spełnia Twoich oczekiwań, zwróć go i zamów ponownie nowy produkt.

Chcesz też zwrócić produkty? Kiedy przesyłka dotrze do naszego magazynu, zwrócimy Ci pieniądze zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności.

Produkty rezerwowane poprzez Zamów i odbierz osobiście i odbierane w sklepie adidas: Jeśli odbierasz w sklepie stacjonarnym złożoną w internecie rezerwację, możesz wymienić zamówiony produkt na inny, dostępny w danym momencie artykuł. Możesz również nie odebrać rezerwacji, w tym przypadku zostanie ona anulowana.

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas: Akceptujemy zwroty i wymiany w sklepie, w którym dokonano zakupu. Ponadto we wszystkich sklepach własnych przyjmujemy zwroty produktów zakupionych na terenie danego państwa. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 60 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY & IVY PARK) od dnia zakupu.

  • Wyślemy wymieniany produkt na oryginalny adres dostawy, korzystając ze standardowej formy dostawy.
  • Można tylko wymienić produkt na taki sam, ale w innym rozmiarze. Jeśli chcesz inny kolor lub inny produkt, musisz zwrócić zamówiony i otrzymany już produkt i złożyć nowe zamówienie. Jeśli wybrany rozmiar nie jest dostępny podczas wymiany, oznacza to, że produkt został, niestety, (tymczasowo) wyprzedany.
  • Wymiana nie jest możliwa, jeśli produkt został zakupiony na innej stronie internetowej.
  • Produkty personalizowane tworzymy specjalnie dla Ciebie. Nie mogą one zostać wymienione. Jeśli znajdziesz w nich usterkę produkcyjną, skontaktuj się z nami.
  • Jeśli kupiono produkt w stacjonarnym sklepie adidas, musisz osobiście odwiedzić ten sklep.
  • Produkty Hype, takie jak Yeezy i Ivy Park, nie podlegają usłudze wymiany. 

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?