Jaką gwarancją są objęte moje zakupy?

Ostatnio zmienione: 29/05/19

Każdy produkt adidas wyprodukowany lub zakupiony w ciągu ostatnich dwóch lat może zostać zwrócony do naszego działu autoryzującego zwroty.  Niezbędna jest do tego kopia oryginalnego rachunku lub dowód zakupu.

Jeśli chcesz zgłosić roszczenia gwarancyjne, skontaktuj się z nami. Wymagane jest załączenie zdjęć, które w wyraźny sposób pokazują wadę, numer produktu (ART # składający się z 6 elementów kod cyfrowy lub alfanumeryczny na etykiecie produktu) oraz sam produkt. Jeśli produkt będzie wymagał fizycznego sprawdzenia przez nasz dział zajmujący się autoryzacją zwrotów i gwarancji, adidas wyśle do Ciebie przedpłaconą etykietę zwrotów.

Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie z powodu zauważonej wady, zanieś go do jednego ze sklepów w tym samym kraju. Personel sklepu zapozna się z uszkodzeniem.

Pamiętaj, że nie rekompensujemy kosztów zakupu produktów, które uległy uszkodzeniu w inny sposób, w tym w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania lub zużycia. Nie możemy zwrócić pieniędzy, jeśli produkt nie został zakupiony w naszym firmowym sklepie lub w naszym oficjalnym sklepie internetowym.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00