Zadbaj, żeby Twoje prezenty zdążyły pod choinkę!

Ostatnio zmienione: 10/12/18
Świąteczna dostawa
Wiemy o przedświątecznym zamieszaniu i chcemy Cię zapewnić, że osoby, które zamierzasz obdarować świątecznymi prezentami od adidas, dostaną je w ten właśnie dzień. Aby mieć pewność, że dotrą one na święta, złóż zamówienie ze standardową przesyłką do godziny dniu 16. grudnia.
 
Sposób dostawyTyp produktu*Zamów najpóźniej
Przesyłka zwykłaProdukt Zwykły16/12/2018
Produkt Spersonalizowany12/12/2018
 
Termin zwrotu zakupów świątecznych jest przedłużony do 31 stycznia 2019 r.
Święty Mikołaj dokładnie wie, co kto chce dostać pod choinkę, ale nie wszyscy są świętymi Mikołajami. Jeśli rozmiar lub kolor okaże się nieodpowiedni, mamy dla Ciebie prezent – wszelkie zamówienia złożone między 1 listopada a 24 grudnia mają przedłużony termin zwrotów! Aby odesłać zakupy i otrzymać zwrot pieniędzy, będziesz mieć czas aż do 31 stycznia 2019 r. – za darmo!
 
Uwaga! Wydłużony czas na zamówienie spersonalizowanych prezentów
Pamiętaj, że dodanie imienia, numeru lub znaczka na zamówiony produkt wydłuża termin dostawy o kolejne 1-2 dni roboczych.
Termin składania zamówień spersonalizowanych z dostawą przed świętami mija 12. grudnia.
Artykuły personalizowane są przygotowywane tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego też nie mogą zostać zwrócone.
 
Śledź swoje zamówienie
Jeśli otrzymałeś/aś e-mail od adidas potwierdzający wysyłkę i chcesz dowiedzieć się więcej o terminie dostawy, sugerujemy odwiedzenie strony internetowej firmy kurierskiej; tam poznasz najnowsze informacje o przesyłce. Numer monitorowania przesyłki znajduje się w wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę oraz na stronie Twojego zamówienia.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00