W jaki sposób zapewniacie prywatność moim danym osobowym?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Dążymy do zapewnienia bezpieczeństwa i prywatności Twoich danych.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić pełną przejrzystość Twoich danych osobowych. Czy chcesz:
  • zobaczyć/pobrać swoje dane osobowe?
  • edytować/poprawić niektóre dane osobowe?
  • zmienić preferencje dotyczące wiadomości e-mail?
  • zlikwidować swój profil?
Możesz to zrobić, logując się na konto na naszej stronie i przechodząc do zakładki ‘Moje konto’. Fakt, że możesz zrobić to samemu, przyśpiesza proces oraz nie wymaga kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.
Chcielibyśmy również zapewnić, że Twoje dane służą nam wyłącznie do poprawy naszych produktów i usług skierowanych do Ciebie. Poniżej przedstawiamy sposób, w jaki Twoje dane są wykorzystywane:
  • realizacja Twoich zamówień, przedstawianie historii Twoich zakupów i pomoc w zarządzaniu Twoim kontem adidas;
  • informowanie Cię na bieżąco o najnowszych produktach, nowościach i ofertach specjalnych;
  • ulepszanie i dopasowywanie naszych ofert do Twoich zainteresowań, by ułatwić i poprawić komunikację między nami;
  • poprawianie naszych produktów, usług i treści internetowych na podstawie Twoich uwag i komentarzy;
  • zapewnianie lepszego wsparcia i pomocy.
Więcej o inicjatywach związanych z polityką prywatności znajdziesz na naszej stronie w Polityce prywatności.
Jeśli masz pytania lub wątpliwości, nasz Dział Obsługi Klienta zajmujący się Polityką prywatności (DataProtection@adidas-Group.com) z przyjemnością udzieli Ci dodatkowych informacji.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00