W jaki sposób mogę dokonać zwrotu rezerwacji „Zamów i odbierz osobiście”?
Ostatnio zmienione: 15/10/18
Pokud při vyzvednutí nebudeš s rezervovaným zbožím úplně spokojen/a, můžeš ho jednoduše nechat v prodejně a nemusíš za ni zaplatit. Pokud sis zakoupené zboží již odnesl/a domů, vrať jej prosím do jedné z našich prodejen v dané zemi a naši pracovníci ti zboží vymění nebo ti vrátí peníze. Nezapomeň s sebou přinést nějaký doklad o nákupu, například účtenku.
W przypadku zwrotów produktów odebranych „Zamów i odbierz osobiście”, zapoznaj się z warunkami zwrotu produktów zakupionych w tradycyjnym sklepie.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |