W jaki sposób mogę dokonać zwrotu rezerwacji „Zamów i odbierz osobiście”?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Pokud při vyzvednutí nebudeš s rezervovaným zbožím úplně spokojen/a, můžeš ho jednoduše nechat v prodejně a nemusíš za ni zaplatit. Pokud sis zakoupené zboží již odnesl/a domů, vrať jej prosím do jedné z našich prodejen v dané zemi a naši pracovníci ti zboží vymění nebo ti vrátí peníze. Nezapomeň s sebou přinést nějaký doklad o nákupu, například účtenku.

W przypadku zwrotów produktów odebranych „Zamów i odbierz osobiście”, zapoznaj się z warunkami zwrotu produktów zakupionych w tradycyjnym sklepie.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00