W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Możesz monitorować swoje zamówienie, klikając w link wysłany do Ciebie w wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę.

Jeśli nie otrzymano wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę, możesz sprawdzić status zamówienia na stronie Monitorowania zamówienia. Po prostu wpisz numer zamówienia i adres e-mail, kliknij 'Monitorowanie zamówienia', aby zobaczyć informacje o swoim zamówieniu.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00