W jaki sposób można złożyć rezerwację „Zamów i odbierz osobiście”?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
  1. Znajdź produkt, który chcesz zamówić i przejdź do finalizowania transakcji.
  2. Jako metodę dostawy wybierz „Odbiór w sklepie”.
  3. Wpisz swoją lokalizację, a następnie kliknij „Znajdź”, aby znaleźć sklep w Twojej okolicy, w którym możesz odebrać swoją rezerwację Zamów i odbierz osobiście.
  4. Wybierz sklep i kliknij „Odbierz tu”. Pamiętaj, że produkty mogą mieć różny status dostępności:
  • dostępne (w sklepie)
  • może zostać dostarczony do sklepu
  • niedostępne (może zostać tylko dostarczony do domu lub na wskazany adres)
  1. Wpisz swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail.
  2. Wybierz, czy chcesz otrzymywać SMS-y o realizacji Twojego zamówienia. Jeśli tak, wpisz swój numer telefonu i zaznacz, że chcesz otrzymywać powiadomienia SMS.
  3. Zanim przejdziesz do finalizowania zamówienia, upewnij się, że wybrano prawidłowy adres dostawy i że jest to adres wybranego przez Ciebie sklepu.
  4. Kliknij „Złóż i odbierz”, aby zakończyć proces rezerwacji. Otrzymasz teraz wiadomość e-mail potwierdzającą Twoją rezerwację. Kiedy Twoja rezerwacja będzie gotowa do odebrania w wybranym sklepie, powiadomimy Cię drogą mailową i przez SMS (jeśli została zaznaczona taka opcja). Pamiętaj, że zarezerwowane produkty będą czekały na Ciebie w sklepie tylko przez 5 dni. Zapłacisz za nie w sklepie podczas odbioru.
Warunki, aby złożyć rezerwację „Zamów i odbierz osobiście"
Pamiętaj, że możesz złożyć rezerwację Zamów i odbierz osobiście, jeśli:
  • Usługa Zamów i odbierz osobiście jest dostępna w tym okresie. W czasie wyprzedaży i akcji promocyjnych usługa ta nie jest dostępna.
  • Twoja rezerwacja nie zawiera produktów personalizowanych.
  • Twoja rezerwacja ma mniej niż 6 produktów.
  • Wartość Twojej rezerwacji nie przekracza 4000 zł.
  • Twoja rezerwacja nie zawiera najbardzie poszukiwanych produktów.
Pamiętaj, że zawsze możesz zamówić produkty z dostawą do domu, jeśli nie możesz złożyć rezerwacji Zamów i odbierz osobiście.
 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00