Pod jakimi warunkami mogę zwrócić zamówione produkty?

Ostatnio zmienione: 14/09/18

To zależy od tego, gdzie zostały zakupione produkty oraz jakie są to produkty.

Zwroty oraz rezygnacja z produktów zakupionych na oficjalnej stronie adidas
Najprostszym i rekomendowanym przez nas sposobem rezygnacji z zakupionego produktu bez ponoszenia żadnych opłat jest postępowanie zgodnie z instrukcjami w sekcji dotyczącej zwrotów produktów. Masz również prawo do wycofania się z zakupów i umowy, która została zawarta między Tobą a adidas, podając, jaki jest powód rezygnacji. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj punkt 2.13 w naszym Regulaminie.

Możesz zrezygnować z zakupów sklepie internetowym adidas w ciągu 14 dni, bez podania powodu. Zapoznaj się z naszym Regulaminem, aby dowiedzieć się więcej na temat Prawa do rezygnowania z zakupów.

Możesz zwrócić zamówiony produkt w ciągu 30 dni** (lub 14 dni**, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY) od daty otrzymania go bez podania powodu. Jeśli zamówienie dotarło do Ciebie w kilku przesyłkach, okres 30 dni rozpoczyna się w momencie otrzymania ostatniej przesyłki. Abyśmy mogli zwrócić pieniądze za odesłane produkty, muszą być one odesłane we właściwym opakowaniu. Produkty nie mogą być zniszczone ani zużyte bardziej niż można się spodziewać po ich krótkim stosowaniu zgodnie z ich przeznaczeniem i charakterystyką. Produkty zakupione w sklepie internetowym nie mogą być zwrócone ani wymienione w sklepie stacjonarnym.

*Jeśli zamawiasz przed godziną 10 rano 10 września 2018, możesz zwrócić zamówione produkty w ciągu 100 dni od daty ich otrzymania.

**Pamiętaj, że najbardziej poszukiwane produkty (hype), takie jak YEEZY, można zwrócić tylko w ciągu 14 dni od daty dostawy. W czasie zamawiania takich produktów (hype), informujemy Cię o okresie zwrotu wynoszącym 14 dni.



Prosilibyśmy również o spełnienie następujących warunków:

  • Produkt w pierwotnym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
  • Ubrania z dołączonymi wszystkimi metkami i etykietami.
  • Akcesoria z wszystkimi elementami ich oryginalnego opakowania.
  • Buty w ich oryginalnych pudełkach.


Pamiętaj, że nie możesz zwrócić ani z rezygnować z produktów personalizowanych, gdyż zostały one stworzone tylko dla Ciebie. Takie produkty nie mogą być zwrócone, chyba że zawierają wadę produkcyjną.

Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym adidas
Przyjmujemy zwroty zakupionych w naszym sklepie produktów oprócz: strojów do pływania, bielizny, produktów toaletowych i kosmetyków, produktów do ochrony butów oraz produktów personalizowanych (produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one wymianie, chyba że mają wadę produkcyjną).

Zwracane produkty powinny być w oryginalnym stanie, nie mogą wykazywać jakichkolwiek oznak używania: wszystkie ubrania muszą mieć oryginalne metki, akcesoria muszą mieć wszystkie elementy i znajdować się w oryginalnym opakowaniu, buty powinny być w oryginalnym pudełku.

Akceptujemy zwroty w ciągu 30 dni lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY) od daty ich zakupu. W chwili obecnej nie możemy zapewnić przyjmowania zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.

Ogólne warunki zwrotu produktów
Zwrot pieniędzy za jakiekolwiek produkty zakupione u naszych partnerów handlowych nie będzie akceptowany. Jeśli natomiast produkty zostały kupione u jednego z naszych autoryzowanych sprzedawców, skontaktuj się z nim, ponieważ mają oni swoje zasady zwrotów i zamiany.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00