Kiedy zostanę obciążony za zamówione produkty?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
To zależy od rodzaju zamówionych produktów i sposobu płatności.
 
Karty kredytowej lub debetowej
Jeśli płatności dokonywana jest przy użyciu karty kredytowej lub debetowej:
  • Przy zamówieniu standardowych produktów – Twoja karta zostanie obciążona w momencie wysłania przesyłki z naszego magazynu. Po otrzymaniu zamówienia, autoryzujemy należną kwotę, a po wysłaniu do Ciebie zamówienia, obciążamy nią Twoją kartę.
  • Przy zamówieniu produktów personalizowanych – Twoja karta zostanie obciążona w momencie składania zamówienia.
 
PayPal
Jeśli wybrano PayPal, zostaniesz obciążony w momencie złożenia zamówienia.
 
DotPay
Jeśli wybrano DotPay, zostaniesz obciążony w momencie złożenia zamówienia.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00