Kiedy zostanę obciążony za zamówione produkty?
Ostatnio zmienione: 15/10/18
To zależy od rodzaju zamówionych produktów i sposobu płatności.
Karty kredytowej lub debetowej
Jeśli płatności dokonywana jest przy użyciu karty kredytowej lub debetowej:
PayPal
Jeśli wybrano PayPal, zostaniesz obciążony w momencie złożenia zamówienia.
DotPay
Jeśli wybrano DotPay, zostaniesz obciążony w momencie złożenia zamówienia.
Karty kredytowej lub debetowej
Jeśli płatności dokonywana jest przy użyciu karty kredytowej lub debetowej:
- Przy zamówieniu standardowych produktów – Twoja karta zostanie obciążona w momencie wysłania przesyłki z naszego magazynu. Po otrzymaniu zamówienia, autoryzujemy należną kwotę, a po wysłaniu do Ciebie zamówienia, obciążamy nią Twoją kartę.
- Przy zamówieniu produktów personalizowanych – Twoja karta zostanie obciążona w momencie składania zamówienia.
PayPal
Jeśli wybrano PayPal, zostaniesz obciążony w momencie złożenia zamówienia.
DotPay
Jeśli wybrano DotPay, zostaniesz obciążony w momencie złożenia zamówienia.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |