Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Ostatnio zmienione: 12/09/18
Jeśli zostawisz przesyłkę w lokalnym punkcie nadawczym, dostarczenie jej do naszego magazynu w Niemczech może zająć 2 - 7 dni robocze.
 
Kiedy przesyłka dotrze do naszego magazynu, może upłynąć nawet 24 godziny, zanim rozpoczniemy proces zwrotu.  W tak zwanym „gorącym okresie”, np. przedświątecznym, może to zając więcej niż 24 godziny.
 
W chwili, gdy przesyłka znajdzie się w naszym magazynie i rozpoczniemy proces rejestracji zwrotu, otrzymasz e-mail potwierdzający jej odbiór i informujący o statusie Twojego zamówienie.

Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia:
  1. kiedy Twoje zamówienie internetowe trafi z powrotem do naszego magazynu lub
  2. gdy poinformujesz nas o swojej decyzji wycofania się z umowy zakupu. W ciągu tych 14 dni (a) musisz przesłać nam dowód na to, że Twoje zamówienie internetowe zostało z powrotem odesłane do nas lub (b) Twoje odesłane zamówienie internetowe powróci do naszego magazynu.
 
Dotarcie zwracanego zamówienia do naszego magazynu w Niemczech po przekazaniu go firmie dostawczej zajmuje zazwyczaj 3 - 5 dni robocze. Wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail, kiedy otrzymamy zwrócone przez Ciebie produkty.
 
Po autoryzacji zwrotu Twój bank rozpocznie procedurę przesyłania pieniędzy na Twoje konto. Potrzebny na to czas różni się w zależności od banku i sposobu płatności. Pieniądze otrzymasz w taki sposób, jaka została wybrana metoda płatności za zamówienie.
 
Rodzaj płatnościPrzewidywany czas zwrotu pieniędzy
Karta kredytowa / debetowado 14 dni robocze
Paypaldo 3 dni robocze
DotPaydo 3 dni robocze

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00