Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?

Ostatnio zmienione: 05/12/18
Z uwagi na dużą liczbę zamówień i zwrotów podczas promocji Cyber Weekend pamiętaj, że może wystąpić niewielkie opóźnienie w procesie zwrotu pieniędzy. Przepraszamy za te niedogodności i bardzo liczymy na zrozumienie.
 
Przesłanie do magazynu w Niemczech
  • max 2-7 dni robocze
Przetwarzanie pakietu*
  • max 24 godziny
Ramy czasowe na realizację zwrotu pieniędzy przez bank**
  • Karta kredytowa / debetowa: max 14 dni robocze
  • PayPal: max 3 dni robocze
  • DotPay: max 3 dni robocze
 
*W chwili, gdy przesyłka znajdzie się w naszym magazynie i rozpoczniemy proces rejestracji zwrotu, otrzymasz e-mail potwierdzający jej odbiór i informujący o statusie Twojego zamówienie.
 
**Po autoryzacji zwrotu Twój bank rozpocznie procedurę przesyłania pieniędzy na Twoje konto. Potrzebny na to czas różni się w zależności od banku i sposobu płatności. Pieniądze otrzymasz w taki sposób, jaka została wybrana metoda płatności za zamówienie.
 
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia:
  1. kiedy Twoje zamówienie internetowe trafi z powrotem do naszego magazynu lub
  2. gdy poinformujesz nas o swojej decyzji wycofania się z umowy zakupu. W ciągu tych 14 dni  (a) musisz przesłać nam dowód na to, że Twoje zamówienie internetowe zostało z powrotem odesłane do nas lub (b) Twoje odesłane zamówienie internetowe powróci do naszego magazynu.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00