Kiedy mogę zacząć śledzić swoje zamówienie – po otrzymaniu potwierdzenia jego nadania?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Po otrzymaniu potwierdzenia nadania przesyłki mogą upłynąć 24 godziny, zanim będzie można zacząć ją śledzić. Dzieje się tak dlatego, że aby można było ją monitorować, dostawca musi dokonać pierwszego skanowania jej kodu. Jeśli otrzymujesz potwierdzenie nadania tuż przed weekendem lub dniem świątecznym, czas ten może się wydłużyć.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00