Jakie wiadomości e-mail otrzymam na temat mojego zamówienia?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Standardowo otrzymasz następujące wiadomości dotyczące Twojego zamówienia:

  • Potwierdzenie zamówienia, oznaczające, że Twoje zamówienie dotarło do nas
  • Informacje o wysyłce z kodem pozwalającym na monitorowanie zamówienia
  • Wiadomość o dostarczeniu zamówienia

W przypadku zwrotów, następujące wiadomości e-mail zostaną do Ciebie wysłane:

  • Potwierdzenie odbioru paczki przez firmę kurierską
  • Potwierdzenie, że paczka dotarła do naszego magazynu i zwrot pieniędzy został autoryzowany

W przypadku anulowania zamówienia, otrzymasz e-mail potwierdzający anulację Twojego zamówienia.
 

Personalizacja

W przypadku zamówienia produktów personalizowanych, otrzymasz dwa dodatkowe powiadomienia e-mail:

  • Potwierdzenie, że rozpoczęliśmy pracę nad tworzeniem produktu specjalnie dla Ciebie.
  • Potwierdzenie, że Twoje zamówienie zostało wysłane z naszej europejskiej fabryki.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00