Jakie powiadomienia dotyczące mojego zamówienia będę otrzymywać poprzez aplikację adidas?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Jeśli złożono zamówienie poprzez aplikację adidas i włączono opcję powiadomień push, to możesz spodziewać się powiadomień, kiedy Twoje zamówienie będzie:

  • Wysłane
  • Dostarczone
  • Zwrócone
  • Anulowane
  • Opóźnione
  • Możesz również otrzymywać:
  • powiadomienia o eventach i wydarzeniach
  • powiadomienia profilowe
  • powiadomienia o produktach, obniżkach cen, informacje o dostępności produktów, promocjach itp.

Będziesz także otrzymywać powiadomienia e-mail, aby nie umknęła Ci żadna aktualizacja.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00