Jak mogę zmienić hasło do mojego konta?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
To bardzo proste. Wejdź na stronę logowania. Kliknij ‘Nie pamiętasz hasła?’ i wprowadź swój adres e-mail powiązany z Twoim kontem. Kliknij ‘Prześlij’, a my od razu odeślemy Ci potwierdzenie zmiany hasła.
 
Otwórz otrzymanego e-maila i kliknij ‘Potwierdź’. Wprowadź nowe hasło i zatwierdź je, klikając ‘Zastosuj’.
 
Gratulacje! Nowe hasło zostało utworzone. Dostaniesz od nas e-mail z potwierdzeniem dokonanej zmiany.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00