Jak mogę zmienić hasło do mojego konta?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
To bardzo proste. Wejdź na stronę logowania. Kliknij ‘Nie pamiętasz hasła?’ i wprowadź swój adres e-mail powiązany z Twoim kontem. Kliknij ‘Prześlij’, a my od razu odeślemy Ci potwierdzenie zmiany hasła.
 
Otwórz otrzymanego e-maila i kliknij ‘Potwierdź’. Wprowadź nowe hasło i zatwierdź je, klikając ‘Zastosuj’.
 
Gratulacje! Nowe hasło zostało utworzone. Dostaniesz od nas e-mail z potwierdzeniem dokonanej zmiany.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00