Jak mogę założyć konto?
Ostatnio zmienione: 15/10/18
To bardzo proste.
Najpierw kliknij ‘Logowanie’ w prawym górnym rogu strony, a potem wybierz ‘Rejestracja’, aby rozpocząć rejestrację.
Teraz wpisz swoje dane osobowe: Twoje imię, nazwisko, datę urodzenia (DD-MM-RRRR).
Następnie wpisz swoje dane logowania: Twój adres e-mail oraz stwórz hasło, które musisz potwierdzić. Teraz wpisz swoje preferencje dotyczące komunikowania się z Tobą i nie zapomnij zaakceptować warunków Regulaminu.
Zakończ proces, klikając ‘Prześlij’.
Gratulujemy! Masz już konto. Dostaniesz wkrótce od nas e-mail z potwierdzeniem.
adidas app
Wybierz ‘Twój profil’ na dole paska nawigacyjnego. Tam możesz się zalogować lub stworzyć swoje własne konto adidas.
Najpierw kliknij ‘Logowanie’ w prawym górnym rogu strony, a potem wybierz ‘Rejestracja’, aby rozpocząć rejestrację.
Teraz wpisz swoje dane osobowe: Twoje imię, nazwisko, datę urodzenia (DD-MM-RRRR).
Następnie wpisz swoje dane logowania: Twój adres e-mail oraz stwórz hasło, które musisz potwierdzić. Teraz wpisz swoje preferencje dotyczące komunikowania się z Tobą i nie zapomnij zaakceptować warunków Regulaminu.
Zakończ proces, klikając ‘Prześlij’.
Gratulujemy! Masz już konto. Dostaniesz wkrótce od nas e-mail z potwierdzeniem.
adidas app
Wybierz ‘Twój profil’ na dole paska nawigacyjnego. Tam możesz się zalogować lub stworzyć swoje własne konto adidas.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |