Jak mogę wystąpić o dodatkowy kupon zniżkowy?

Ostatnio zmienione: 23/10/18

Możesz wystąpić o przyznanie dodatkowego kuponu zniżkowego w następujących sytuacjach:

  • Zwrócono część lub całe zamówienie, do realizacji którego wykorzystano kupon zniżkowy. Jeśli tak się stało, upewnij się, że odesłano zamówienie przed wystosowaniem prośby o przyznanie nowego kuponu zniżkowego.
  • Kod na kuponie zniżkowym nie jest aktywny. Jeśli tak się stało, postępuj krok po kroku zgodnie z instrukcjami, jak wykorzystać kupon i co zrobić, kiedy kupon jest nieaktywny; zrób to, zanim wystąpisz z prośbą o przyznanie dodatkowego kuponu zniżkowego.
  • Kod zniżkowy nie nalicza właściwej zniżki.
  • Twoje zamówienie lub jego część, do realizacji którego wykorzystano kupon zniżkowy, zostało anulowane.

Jeśli całe Twoje zamówienie zostało anulowane lub jeśli została podjęta przez Ciebie decyzja o anulowaniu całego zamówienia, kod zniżkowy zostanie ponownie aktywowany w ciągu 24 godzin.

W przypadku którejś z powyższych sytuacji – skontaktuj się z nami i poproś o dodatkowy kupon zniżkowy.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00