Jak mogę wystąpić o dodatkowy kupon zniżkowy?

Ostatnio zmienione: 23/10/18

Możesz wystąpić o przyznanie dodatkowego kuponu zniżkowego w następujących sytuacjach:

  • Zwrócono część lub całe zamówienie, do realizacji którego wykorzystano kupon zniżkowy. Jeśli tak się stało, upewnij się, że odesłano zamówienie przed wystosowaniem prośby o przyznanie nowego kuponu zniżkowego.
  • Kod na kuponie zniżkowym nie jest aktywny. Jeśli tak się stało, postępuj krok po kroku zgodnie z instrukcjami, jak wykorzystać kupon i co zrobić, kiedy kupon jest nieaktywny; zrób to, zanim wystąpisz z prośbą o przyznanie dodatkowego kuponu zniżkowego.
  • Kod zniżkowy nie nalicza właściwej zniżki.
  • Twoje zamówienie lub jego część, do realizacji którego wykorzystano kupon zniżkowy, zostało anulowane.

Jeśli całe Twoje zamówienie zostało anulowane lub jeśli została podjęta przez Ciebie decyzja o anulowaniu całego zamówienia, kod zniżkowy zostanie ponownie aktywowany w ciągu 24 godzin.

W przypadku którejś z powyższych sytuacji – skontaktuj się z nami i poproś o dodatkowy kupon zniżkowy.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00