Jak dowiedzieć się, czy moje zamówienie jest realizowane?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem po prawidłowym złożenie zamówienia. Jeśli otrzymasz e-mail z informacją o wysyłce, oznacza to, że Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji.

Możesz sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia. Dowiedz się, na jakim etapie jest jego realizacja.

Nie otrzymano wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia? W tym przypadku zobacz tu, jak można sprawdzić status zamówienia.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00