Jaką gwarancją są objęte moje zakupy?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Jakość jest dla nas najważniejsza. Wszystkie nasze produkty starannie testujemy w warunkach jak najbardziej odpowiadających rzeczywistości, aby mieć pewność, że są one w pełni zdolne sprostać zastosowaniom, dla których zostały zaprojektowane. Niestety jednak istnieje prawdopodobieństwo, że produkty ulegną uszkodzeniu w drodze do nowego właściciela.

 Jeśli produkt zakupiony w sklepie internetowym ma jakąś wadę i chcesz zwrócić zakup, należy dokonać zwrotu do sklepu internetowego. Następnie nasza sekcja kontroli jakości rozpatrzy dany przypadek. Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie z powodu zauważonej wady, zanieś go do jednego ze sklepów w tym samym kraju. Personel sklepu zapozna się z uszkodzeniem.

Zwrócimy Ci pieniądze, jeśli uznamy, że produkt ma wadę fabryczną lub jeśli dotarł do Ciebie w innym stanie, niż został wysłany z naszej fabryki. Zapewniamy zwrot kosztów za uszkodzone produkty.

Nie rekompensujemy kosztów zakupu produktów, które uległy uszkodzeniu w inny sposób, w tym w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania lub zużycia. Nie możemy zwrócić pieniędzy, jeśli produkt nie został zakupiony w firmowym sklepie lub w naszym oficjalnym sklepie internetowym.

Pamiętaj, że okres trwałości naszych produktów to kwestia indywidualna. Jest uzależniony od sposobu i warunków użytkowania. Nie podlegają zwrotowi produkty uszkodzone w wyniku zużycia lub takie, w których przypadku przekroczono rozsądny okres użytkowania.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00