Jaką gwarancją są objęte moje zakupy?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Jakość jest dla nas najważniejsza. Wszystkie nasze produkty starannie testujemy w warunkach jak najbardziej odpowiadających rzeczywistości, aby mieć pewność, że są one w pełni zdolne sprostać zastosowaniom, dla których zostały zaprojektowane. Niestety jednak istnieje prawdopodobieństwo, że produkty ulegną uszkodzeniu w drodze do nowego właściciela.

 Jeśli produkt zakupiony w sklepie internetowym ma jakąś wadę i chcesz zwrócić zakup, należy dokonać zwrotu do sklepu internetowego. Następnie nasza sekcja kontroli jakości rozpatrzy dany przypadek. Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie z powodu zauważonej wady, zanieś go do jednego ze sklepów w tym samym kraju. Personel sklepu zapozna się z uszkodzeniem.

Zwrócimy Ci pieniądze, jeśli uznamy, że produkt ma wadę fabryczną lub jeśli dotarł do Ciebie w innym stanie, niż został wysłany z naszej fabryki. Zapewniamy zwrot kosztów za uszkodzone produkty.

Nie rekompensujemy kosztów zakupu produktów, które uległy uszkodzeniu w inny sposób, w tym w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania lub zużycia. Nie możemy zwrócić pieniędzy, jeśli produkt nie został zakupiony w firmowym sklepie lub w naszym oficjalnym sklepie internetowym.

Pamiętaj, że okres trwałości naszych produktów to kwestia indywidualna. Jest uzależniony od sposobu i warunków użytkowania. Nie podlegają zwrotowi produkty uszkodzone w wyniku zużycia lub takie, w których przypadku przekroczono rozsądny okres użytkowania.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00