Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Kilka minut po tym, jak zamówienie zostało złożone, wyślemy do Ciebie e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia i zawierający numer zamówienia. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie, sprawdź spam w swojej poczcie. Jeśli używasz poczty Gmail, sprawdź folder z ofertami promocyjnymi.
Jeśli zamówienie zostało złożone przed chwilą, jego zarejestrowanie w systemie może zając nawet 5 minut.

Jeśli w podanym przez Ciebie adresie e-mail jest literówka, nie będziemy mogli wysłać wiadomości, która trafi do Ciebie. Ale nie przejmuj się, Twoje zamówienie zostanie przesłane do realizacji. 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia, jeśli e-mail potwierdzający nie dotarł do mnie?
Jeśli zakupiono produkty przy pomocy PayPal, nie musisz się z nami kontaktować. Numer swojego zamówienia znajdziesz w zakładce ‘szczegóły zakupów’ – są to 3 duże litery i 8 cyfr, które po nich występują. Użyj tego, abymonitorować zamówienie

Jak mogę mieć pewność, że każdy kolejny e-mail potwierdzający zamówienia dotrze do mnie?
Zanim złożysz zamówienie, sprawdź, czy wszystkie wprowadzone przez Ciebie dane są poprawne. Albo jeszcze lepiej, stwórz konto, na którym zapiszesz swoje dane potrzebne do kolejnych zakupów. Można wtedy sprawdzić swoje ostatnie zamówienia po zalogowaniu się w zakładce ‘Moje konto’.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00