Dlaczego moje zamówienie nie może zostać nadane?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Jest kilka powodów, dla których możemy mieć problem z nadaniem Twojej przesyłki.

Oto możliwe przyczyny:

  • Zamówionego przez Ciebie produktu nie ma aktualnie w magazynie.
  • Adres dostawy znajduje się w obszarze, na który nie możemy nadać przesyłki.
  • Jako adres dostawy wskazana została skrytka pocztowa. Niestety, nie możemy nadawać przesyłek na adres skrytki pocztowej, ponieważ dostawa musi zostać potwierdzona podpisem odbiorcy.
  • Mogły wystąpić trudności z płatnością podczas składania zamówienia.

Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało dostarczone do innego kraju, złóż zamówienie ze strony internetowej adidas przypisanej do danego kraju (np. jeśli chcesz, aby zamówienie zostało dostarczone do Francji, zamów na stronie adidas.fr).

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00