Dlaczego moje internetowe zamówienie zostało anulowane?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Bardzo nam przykro, że Twoje zamówienie zostało anulowane. Dość trudno jest podać konkretny powód, dlaczego tak się stało. Więcej informacji o Twoim zamówieniu i jego anulowaniu znajdziesz w 'Monitorowaniu zamówienia'. Proponujemy ponownie zamówić produkty.
 
Jeśli Twoje zamówienie lub jego część zostały anulowane, zwrócimy Ci pieniądze za niedostarczone/anulowane produkty. 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00