Dlaczego mój kod zniżkowy nie nalicza poprawnego rabatu w moim zamówieniu?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Promocje często dotyczą tylko wybranych produktów. Zapoznaj się z warunkami Regulaminu, przewidzianymi przez podmiot, który wydał Twój kupon zniżkowy i upewnij się, czy zniżkę można zastosować przy Twoim zamówieniu. Link do regulaminu znajdziesz na dole przesłanego przez nas e-maila pod linkami do Lokalizatora Sklepów i Polityki Prywatności.

Jeśli masz pewność, że Twój kod zniżkowy powinien działać przy Twoim zamówieniu, ale rabat nadal nie jest naliczany, skontaktuj się z nami.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00