Czy wszystkie produkty ze sklepu internetowego są dostępne w tradycyjnych punktach sprzedaży?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
W naszych sklepach znajduje się tyle produktów, na ile pozwala wielkość sklepu. Z tego powodu nie wszystkie produkty, które są dostępne online, można znaleźć w tradycyjnych sklepach.

Jeśli produkt jest dostępny w naszym sklepie internetowym, możesz go zarezerwować i odebrać w sklepie w najbliższej okolicy, wybierając opcję „Odbiór w sklepie” podczas finalizowania transakcji.

Jeśli w sklepie nie ma produktu, którego poszukujesz, nasi pracownicy mogą zamówić go dla Ciebie. Dokonasz płatności w sklepie, a produkt zostanie dostarczony na wskazany przez Ciebie adres. Dotyczy to tylko wybranych sklepów, a dostawa może zająć od 2 do 5 dni roboczych.

 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00