Czy wszystkie produkty można zarezerwować i wybrać opcję „Zamów i odbierz osobiście”?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Usługa „Zamów i odbierz osobiście” jest dostępna dla większości produktów, które można znaleźć w naszym sklepie internetowym. Jeśli wybrane produkty nie są objęte tą usługą, „Zamów i odbierz osobiście” nie pojawi się w opcji dostawy.

Produkty, których nie można zarezerwować w usłudze „Zamów i odbierz osobiście”:
 

  • niektóre produkty z edycji limitowanych

  • produkty personalizowane

  • produkty w przedsprzedaży


Jeśli nie możesz wybrać „Zamów i odbierz osobiście”, prosimy o wybranie innego sposobu dostawy.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00