Czy otrzymam zwrot kosztów dostawy, kiedy zwracam zamówienie?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Zwrócimy Ci całkowity koszt wysyłki za wyjątkiem następujących przypadków:
  • Gdy zwracasz tylko część swojego zamówienia.
  • Jeśli zwracasz swoją przesyłkę, korzystając z usług innej firmy kurierskiej niż ta, która dostarczyła do Ciebie zamówienie.
  • Jeśli wybrano ekspresową dostawę. W tym przypadku możemy zwrócić Ci koszty standardowej dostawy, pod warunkiem że zwracasz całe zamówienie.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00