Czy mogę zamówić produkt w przedsprzedaży lub zarezerwować go?

Ostatnio zmienione: 15/10/18

Zamówienie w przedsprzedaży w sklepie internetowym adidas
Jeśli chcesz kupić w internetowym sklepie adidas produkt, który jeszcze nie jest dostępny, możesz zamówić go przed oficjalną datą premiery. Zamówiony w przedsprzedaży produkt zostanie wysłany do Ciebie zaraz po tym, jak trafi do dystrybucji. Twój rachunek zostanie obciążony dopiero po wysłaniu produktu na Twój adres.

Jeśli produkt można zamówić w przedsprzedaży na stronie sklepu internetowego adidas, jest on oznaczony zielonym symbolem z napisem ‘PRZEDSPRZEDAŻ’. Po prostu dodaj produkt do swojego koszyka i przejdź do finalizowania transakcji. Kiedy produkt zostanie wysłany do Ciebie, otrzymasz e-mail potwierdzający wysyłkę, a w nim numer oraz link, które pozwolą Ci monitorować przesyłkę.

Zarezerwuj online i odbierz w sklepie
Dzięki usłudze Zamów i odbierz osobiście możesz zarezerwować wybrane produkty w sklepie internetowym adidas i odebrać je osobiście w stacjonarnym sklepie adidas w Twojej okolicy. A to oznacza, że możesz je najpierw przymierzyć, a potem zdecydować o zakupie. Złóż zamówienie w sklepie internetowym i wybierz opcję odbioru w sklepie.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00