Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Ostatnio zmienione: 26/04/19
Produkty zakupione w sklepie internetowym adidas
W chwili obecnej nie możemy zapewnić wymiany produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym. Jeśli chcesz mieć produkt w innym kolorze lub innym rozmiarze, najlepiej zwrócić niechciany zakupiony product za pełnym zwrotem pieniędzy i złożyć nowe zamówienie. Zwracane zamówienia zazwyczaj potrzebują 2 - 3 dni, aby dotrzeć do naszego magazynu w Niemczech. Następnie w ciągu 24 - 48 godzin uruchomimy proces zwrotu pieniędzy zgodny ze sposobem płatności.

Produkty rezerwowane poprzez Zamów i odbierz osobiście i odbierane w sklepie adidas
Jeśli odbierasz w sklepie stacjonarnym złożoną w internecie rezerwację, możesz wymienić zamówiony produkt na inny, dostępny w danym momencie artykuł. Możesz również nie odebrać rezerwacji, w tym przypadku zostanie ona anulowana.

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas
Akceptujemy zwroty i wymiany w sklepie, w którym dokonano zakupu. Ponadto we wszystkich sklepach własnych przyjmujemy zwroty produktów zakupionych na terenie danego państwa. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 30 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY) od dnia zakupu.   

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00