Czy mogę poprosić o ponowną dostawę po przegapieniu pierwszej?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Tak, wejdź na stronę UPS i poproś o ponowne dostarczenie przesyłki. Będzie Ci do tego potrzebne zawiadomienie pozostawione przez kuriera w skrzynce na listy. 
 
Jeśli chcesz odebrać swoje zamówienie w punkcie odbioru, oprócz zawiadomienia pocztowego, będzie także potrzebny dokument tożsamości.
 
Kurier nie zostawił zawiadomienia? Prosimy o kontakt z UPS.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Historia zamówień

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00