Czy mogę poprosić o ponowną dostawę po przegapieniu pierwszej?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Tak, wejdź na stronę UPS i poproś o ponowne dostarczenie przesyłki. Będzie Ci do tego potrzebne zawiadomienie pozostawione przez kuriera w skrzynce na listy. 
 
Jeśli chcesz odebrać swoje zamówienie w punkcie odbioru, oprócz zawiadomienia pocztowego, będzie także potrzebny dokument tożsamości.
 
Kurier nie zostawił zawiadomienia? Prosimy o kontakt z UPS.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00