Czy mogę anulować zamówienie złożone online?

Ostatnio zmienione: 06/11/18

Możesz anulować zamówienie złożone online, w całości lub jego część, w ciągu 15 minut po złożeniu zamówienia. Przycisk pozwalający na anulowanie zamówienia jest widoczny tylko przez 15 minut po złożeniu zamówienia. Jeśli nie widzisz już tego pola, nie możesz anulować zamówienia. W tym przypadku możesz odesłać do nas zamówienie po jego otrzymaniu. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze.

Kolejne kroki, jak anulować zamówienie:

  1. Otwórz potwierdzający e-mail, który do Ciebie wysłaliśmy; znajdziesz w nim numer Twojego zamówienia.
  2. Otwórz zakładkę Monitoruj zamówienie.
  3. Wklej numer zamówienia w pole 'Numer zamówienia', wpisz swój adres e-mail i kliknij na 'Monitoruj zamówienie'.
  4. Kliknij „Anuluj produkty”. Widoczne tylko przez 15 minut po złożeniu zamówienia.
  5. Teraz wybierz produkty, z których chcesz zrezygnować, podaj powód rezygnacji i potwierdź anulowanie.

Po zarejestrowaniu anulacji zamówienia lub usunięcia produktów (2 - 4 godziny), wiadomość e-mail z potwierdzeniem zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres. Za anulowane produkty otrzymasz od nas zwrot pieniędzy.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00