Co zrobić, jeżeli kod z vouchera nie działa?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Czasami po wpisaniu kodu pojawia się informacja, że kod jest nieaktualny lub nie został rozpoznany. Jeśli kod jest nieaktualny, nie może już zostać użyty. Jeśli nie został rozpoznany, spróbuj następujących sposobów, by rozwiązać ten problem: 

Najpierw sprawdź, czy prawidłowo używasz vouchera. Przeczytaj regulamin, do którego link znajduje się na dole e-maila. Sprawdź również, czy do wszystkich produktów znajdujących się w Twoim koszyku można użyć kodu promocyjnego – niektóre produkty nie wchodzą w skład ofert związanych z kodami promocyjnymi. Sprawdź też, czy Twój voucher nie oferuje zniżki w sklepach stacjonarnych – taki voucher nie może zostać wykorzystany w sklepie internetowym.
 
Jeśli nie wystąpiła żadna z powyższych przyczyn, sprawdź, czy nie została popełniona pomyłka podczas przepisywania kodu z vouchera. Bardzo łatwo jest popełnić błąd, jeśli wpisujesz kod. Najczęstszymi pomyłkami są:
  • Dodatkowe spacje, niewłaściwe lub przestawione znaki. 
  • Starannie przepisuj kod znak po znaku. Sprawdź, czy nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock. Wielkich liter używaj tylko tam, gdzie jest to konieczne.
  • Sprawdź, czy cyfra 0 nie jest zamieniona z literą O lub na odwrót oraz litera I z cyfrą 1.
Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie okaże się skuteczne, a masz pewność, że Twój kod promocyjny jest ważny, skontaktuj się z nami.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00