Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Jeśli złożono zamówienie w naszym sklepie internetowym i otrzymano niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zwrócić produkt i rozpocząć proces zwrotu pieniędzy.  Jeśli otrzymano produkt w złym rozmiarze, możesz zwrócić do nas produkt i zamówić nowy w naszym sklepie internetowym.
 
Jeśli kupiono produkt w jednym z naszych oficjalnych sklepów i nie jest to ten produkt, który chciano kupić, możesz go zwrócić do sklepu w określonym terminie. Będzie można wymienić produkt lub otrzymać zwrot pieniędzy. Obowiązują warunki dotyczące zwrotów w sklepach.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00