Co zrobić, jeśli jeszcze nie dotarła do mnie przesyłka?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Czy chcesz dowiedzieć się, jak wygląda obecnie status Twojego zamówienia? Możesz monitorować status swojego zamówienia.

Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w standardowym czasie dostawy, ale zdarzają się też nieprzewidziane okoliczności, które spowalniają dostawę.

Jeśli w przewidzianym terminie nie dotarła do Ciebie przesyłka, postępuj zgodnie z punktami poniżej.

Rozwiązanie
 
  1. Sprawdź dokładnie czas dostawy zamówionego produktu. Jeśli Twoje zamówienie zawiera produkty personalizowane, dostawa trwa 1 - 2 dni robocze dłużej.
  2. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia

  3. Sprawdź status dostawy swojego zamówienia w tabelce poniżej. Przedstawia ona każdy etap dostawy i wyjaśnia, co możesz zrobić na danym etapie.
 
Status dostawyRozwiązanie
Zamówienie ma status ‘Anulowano’.Twoje zamówienie mogło zostać anulowane z kilku powodów. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, dlaczego Twoje zamówienie zostało anulowane.
Zamówienie ma status ‘Otrzymano zamówienie’.Wydaje się, że niektóre wybrane przez Ciebie produkty nie są dostępne. Prosimy o kontakt. Jeśli produkt nie jest dostępny, zamówienie zostanie anulowane.
Status zamówienia ‘Zamówienie wysłano’. Kod monitorowania dopasowany jest do każdego zamówienia ‘Gotowe do wysyłki’. Twoje zamówienie opuściło nasz magazyn i znajduje się w firmie kurierskiej. Prosimy o kontakt
Status zamówienia ‘Zamówienie wysłano’. Kod monitorowania wskazuje, że przesyłka została dostarczona, ale nie dotarła ona do adresata.Prosimy o kontakt. Być może będziemy musieli poprosić o dowód wysyłki.
Nie otrzymano przesyłki, chociaż monitorowane wskazuje, że została ona dostarczona.Prosimy o kontakt. Być może będziemy musieli poprosić o dowód wysyłki.
Zamówiono produkt przygotowywany na specjalne zamówienie, ale jeszcze go nie otrzymałem.Dostawa produktów przygotowywanych na specjalne zamówienie może trwać od 4 do 6 tygodni. Jeśli zajmuje to więcej czasu i nie masz żadnej informacji na ten temat, skontaktuj się z nami.
Otrzymano niekompletną przesyłkę. Jest prawdopodobne, że zamówione przez Ciebie produkty dotrą w różnych przesyłkach.Jeśli nie otrzymasz drugiej przesyłki, skontaktuj się z nami.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00