Co mogę zrobić, jeśli wybrany przeze mnie produkt lub rozmiar są już wyprzedane?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
W przypadku większości produktów istnieje możliwość otrzymania powiadomienia o ponownej dostępności określonego rozmiaru. Otrzymasz e-mail, gdy tylko produkt stanie się ponownie dostępny. Jeśli nie nastąpi to w ciągu 30 dni, Twój wniosek zostanie usunięty (poinformujemy Cię o tym).

Ze względu na swoją popularność niektóre z naszych produktów zostają dość szybko wyprzedane, ale zawsze masz do wyboru inne opcje. W przypadku braku dostępności online szukany przez Ciebie produkt może być dostępny w pobliskim sklepie adidas.
 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00