Co mogę zrobić, jeśli podejrzewam, że zakupiony produkt jest podrobiony?

Ostatnio zmienione: 15/10/18
Podrabiane egzemplarze krążą po całym świecie. Jeśli przypuszczasz, że problem dotyczy Twojego zakupu, poinformuj nas, gdzie i od kogo (nazwisko i adres) został zakupiony produkt. Prześlij następujące informacje:
  • zdjęcie produktu (łącznie ze zdjęciami metek),
  • zdjęcia opakowania,
  • kopię paragonu,
  • wszelkie inne dokumenty otrzymane wraz z produktem,
  • adres strony internetowej, jeśli produkt został zakupiony online.

Ponieważ podrabiane produkty nie pochodzą z naszych zasobów, nie podlegają wymianie i zwrotom kosztów.
 
Nie możemy podać szczegółów dotyczących podejmowanych przez nas działań.
 
Jeśli złożysz skargę na sprzedawcę podróbki na policji, podejmiemy współpracę i odpowiemy na wszelkie pytania na temat oryginalności produktu ze strony organów ścigania.
 
Sugerujemy, aby w przyszłości kupować produkty w naszym sklepie internetowym, w jednym z naszych oficjalnych sklepów lub u autoryzowanego dystrybutora.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00