Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?

Ostatnio zmienione: 23/10/18

To zależy od rodzaju kodu zniżkowego.

Jeśli całe Twoje zamówienie zostało anulowane lub jeśli została podjęta przez Ciebie decyzja o anulowaniu całego zamówienia, kod zniżkowy zostanie ponownie aktywowany w ciągu 24 godzin.

Kody, które upoważniają Cię do procentowego upustu (np. 10% zniżki) zostaną odnowione w przypadku zwrotu zamówienia lub jego części.

Kody uprawniające do zniżki w określonej wysokości (np. 50 zł) zostaną odnowione w przypadku zwrotu całego zamówienia. W razie zwrotu części zamówienia, otrzymasz zwrot w wysokości przypadającej na zwracane produkty. Na rachunku w zrozumiały sposób informujemy, w jakich częściach zniżka przypada na poszczególne produkty.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00