9 601 produktów

Refine
Cena
  • -
View: 24 120
  • Strona:
  • z 401
Wyprzedane
279,30 399
10
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
 
97,30 139
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
 
314,30 449
1
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
 
230,30 329
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
188,30 269
1
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
 
69,97 99,95
3
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
174,30 249
3
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
279,30 399
5
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
195,30 279
1
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
279,30 399
9
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
265,30 379
1
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
 
594,30 849
1
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
475,30 679
2
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
279,30 399
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
349,30 499
1
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
279,30 399
53
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
 
419,30 599
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
188,30 269
1
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
 
419,30 599
2
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
103,20 129
6
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
 
160,30 229
Dodaj do koszyka
Wyprzedane
279,30 399
11
Dodaj do koszyka
View: 24 120
  • Strona:
  • z 401

Opinie o:

4
8 reviews
Buty POD-S3.1
Originals
Buty POD-S3.1
24 Sierpień 2019
Pewnie super buty ale

Jakosc fajna, wygląd tez jednak wygody, komfortu i calej reszty nie ocenie ponieważ numeracja przedziwna. Szkoda że Adidas nie trzyma jednej numeracji , mam 39 wiec u nich to 40 i 2/3 zazwyczaj, bo w przypadku tego bucika ten rozmiar jest mega za duzy. Wymieniac na niewiadomy numer juz mi sie nie chce, poza tym promocja sie skończyła. Szkoda że nie ma jak w innych sklepach info o sugerowanym numerze dla stopy o dlugosci 25 cm. ... read more

olok
Buty Handball Spezial
Originals
Buty Handball Spezial
18 Sierpień 2019
Piękny kolor i wygoda w jednym

Buty super wyglądają na nodze, na maksa wygodne chociaż rzeczywiście, trochę obcierają na początku, ale po 2 razach już jest git. Jeśli chodzi o rozmiarówkę mam normalnie 38 tutaj wzięłam 38 2/3 i są idealne. Polecam bo pasują dosłownie do wszystkiego. ... read more

AnaAna26
Buty POD-S3.1
Originals
Buty POD-S3.1
18 Lipiec 2019
Buty ładne ale zakup nieudany

Pięknie wyglądały na zdjęciu. Niestety za ciasne, ponadto podeszwa wystaje poza obrys cholewki, czego nie było widać na zdjęciu a czego bardzo nie lubię bo to sprawia, że przy chodzeniu potykam się o własne stopy. Buty odesłane ale jak zwykle adidas odesłał szybko pieniążki ... read more

Mirek64
Buty POD-S3.1
Originals
Buty POD-S3.1
18 Czerwiec 2019
Pianka Eva i Boost-wygoda czy przeszkoda?!

Produkt zamawiałem internetowo, bez wczesniejszego przymierzania buta. (W dostawie do sklepu mozna przymierzyc produkty przed ich ostatecznym kupnem)... Wrazenie po pierwszym zalozeniu obuwia bylo średnie: z jednej strony dobrze dobrany rozmiar w ciemno, a z drugiej chwilowa niewygoda przy chodzeniu. Pianka boost jest lekko wyższa niz Eva i wydawała sie być twarda podczas chodzenia...co sie zmieniło z czasem, natomiast do Eva nie mam zastrzeżeń- miękka od poczatku. Ponadto po srodku buta nie ma zadnego systemu co mozna odczuc podczas chodzenia. Ponadto, wysokosc tych pianek sie diametralnie różni przez co mozna nie ktorych sytuacjach stracic rownowage. Przewiewność taka sobie mimo, że wystepuje siateczka. Ciężko sie domywa ręcznie plamy z bialej powierzchni buta. Jedyne za co mogę dac bez wachania 5 gwiazdek to design:) ... read more

Misio77
Buty POD-S3.1
Originals
Buty POD-S3.1
03 Czerwiec 2019
Ten zakup to strzał w 10!

Buty rewelacyjne. Idealne na lato są bardzo wygodne. Rozmiar idealny taki jak podano. Materiał super przewiewne i bardzo dopasowany. Buty na nodze wyglądają bardzo ładnie. Produkt godny polecenia. Mam już upatrzone kolejne. ... read more

Niko8410
Buty POD-S3.1
Originals
Buty POD-S3.1
03 Czerwiec 2019
Bardzo wygodne buty, tylko trochę za ciepłe.

Bardzo wygodne buty, tylko trochę za ciepłe. Pod siateczką jeszcze jest pianka, która nie oddycha dobrze. Oczekiwałam od tych butów więcej przewiewności, jednak bardzo wygodne, więc zostawiam. Ogólnie na plus. ... read more

edfvmg
Buty POD-S3.1
Originals
Buty POD-S3.1
11 Kwiecień 2019

But dobrej jakosci bez wystającego kleju jednak zwróciłem z powodu źle podanej rozmiarówki w cm zamówiłem 47 mial byc 29.3cm okazało się kilka cm więcej. Proces zwrotu fatalny zwróciłem dzień po zakupie, minęło 14dni, wysyłałem dwa razy dane do przelewu a pieniędzy dalej brak. ... read more

nichitsu
Copa Gloro 19.2 FG
Copa Gloro 19.2 FG
05 Kwiecień 2019
Wygląda super. Jakość materiału w porządku.

Wygląda super. Jakość materiału w porządku. Można skrócić język w 2 miejscach nożyczkami i ta opcja jest bardzo fajna, gdyż wolę krótszą wersję. Snurowadla symetryczne po środku lepiej trzyma stopę dla mnie niż wersję 'burito' np. 19.3 i te są wygodniejsze. ... read more

DannyAdidasManWawa
załaduj więcej